Trift Shop-Macklemore ft Ryan Lewis

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info

Saturday, May 25, 2013

rantai transformer & superman



Rantai transformer + superman.  Ramai yang menggila nak kan rantai tu termasuklha kawan-II  + cikgu.  Sampai ada yang merayu.  Tapi maaflha, tak boley bagi.  Sayang kott.  Aku cume buleh bagitau kt mana aku beli jea.  Just imagine, aq masuk bilik guru, satu group cikgu pandang aku. Ingat ke ada benda yang tak kena.  Then, ada sorang cikgu perempuan bersuara...

Huiyooo! Transformer tuu..

Risau jugak aku.  Aku ingat ke cikgu nak rampas rantai aku tu.  Rupanya dia nak sampaikan keterujaan sebab tengok aku pakai rantai tu.  Haha..  Well, what to do.  Tangan di bahu, mata ke atas.  Ayat cikgu Khairul >__<

2 comments:

anakmarzuki said...

aq cuma dapat cri yang transformer pnye... superman ag cri kt ne???

myeragfunk said...

sory lambat..
semua ada kt silibin :D