Trift Shop-Macklemore ft Ryan Lewis

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info

Thursday, August 22, 2013

Kami Tak Sehaluan

Kali ni, aku nak cerita pasal budak dekat kelas. Sekarang ni aku tengok masing-masing ada agenda tersendiri.  Aku nampak tu.  Dulu kami SATU, tapi sekarang dah lain.  Dah jadi DUA, TIGA, dan BANYAK LAGI.  Saat yang paling indah bila ada ramai kawan dalam satu masa.. kann?,, Tapi apakan daya, masing-masing dah nak jual ikan atau lebih dikenali sebagai SELLFISH.. hUhh!!..  Dah nak habis sem, macam-macam yang terjadi.

Dekat sekolah, aku cuma rapat dengan diorang ni .. ni la dia.. NBFF & OBFF aku.. hahhaa

Haaa! Ni la dia Asyu  from SMKDAS*yang sebelah kiri tu.

Aku kenal dia ni masa semester 1 Lower 6.  Apa-apa hal pun aku cerita kat dia.  Perangai dia pun boleh tahan giler-giler jugak *sama macam aku.  Tapi masalahnya, dia ni selalu ponteng *budak sekolah biasa guna perkataan PRO. haih!!.   Masalah besar bagi aku, sebab tak dapat nak kutuk orang sama-sama.  Hahaa.. Sangat besar masalah ituu..

Yang ni pun sama jugak *sebelah kiri.  Ili from SMKJATI.

Yang kat tengah tu la Fatin. 


Lagi satu, kitorang selalu lepak aeon  tengok wayang.  Bagi aku, apa yang kitorang buat tu untuk terapi atau rawat jiwa.  Sekurang-kurangnya, kami tak perlu pikirkan orang lain dan, ompotih kata Release Tention.  Lebih kurang macam tu la.

Dan satu lagi aku nak tegaskan di sini bahawasanya aku memang memilih kawan.  Siapa-siapa yang nak kawan dengan aku, dialu-alukan. tapi perangai tu bior molek dehh.  Jangan sampai tahap melampau.  Bukan apa, memang dah ada yang terlebih sudah.  Setakat faktor luaran tu aku tak kesah laa.. Yang penting hati.. betul tak?..

4 comments:

Asyu said...

ceh.. sbb tu je ko marah aku x dtg skola.. hampeh tul la ko ni hehehe..
well my NBFF aku pun sama cam ko hehehe

myeragfunk said...

ahahahaa...yelatuw, tapi kann.. takde pape lha :D

Asyu said...

eiii... sakit hati kite, awak~!!esok kite cubit2 awak.. hump =_=

myeragfunk said...

awak ni.. kita kan maen-maen jea.. agagagaga