Trift Shop-Macklemore ft Ryan Lewis

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info

Tuesday, August 27, 2013

cikgu terbaekk

Unt0k intro den nak guno longat nogoghi pulakk.  Memandang kan den dah lamo tak guno ken.  Den nak togre ajo nie.  Den bagru dapek laptop den ni haa.  Sudah diformat.  Baru dapek update blog den nie.  Happy gilo.  Tapi den ghaso, den kono tipu dongan owner kodai tu la.. haihh!! Frust gilo.  Ado ko patut dio kato webcam den ni tak buleh install.  Tapi, sobolom nie elok jaa.  Den dah snap banyak gambar.  Apo yang den nak sampaikan iolah kalau berniago tu biorla jujur ehh.  jangan nak membongak dongan costomer.  By the way, costomer always right.

Okay.  Now, back to Perak site.

Semalam, cikgu Aishah panggil aku.  Personally.  Aku ingat cikgu nak marah aku sebab aku ponteng sekolah masa hari sabtu.  Okey. Aku pun memberanikan diri aku ke bilik guru.  Bak kata Zizan 'tawakal innahu, dok teraa dok tahu'.  Terharu rasanya bila dapat hadiah daripada cikgu.  Cikgu ada cakap, masa hari guru, aku ada bagi hadiah dekat dia.  Tapi aku cuma letak atas meja dia.  Cikgu cakap, cikgu nak balas balik hadiah yang aku bagi masa hari guru tu.  Cikgu ada cakap lagi, untuk sem 3 ni aku kena all out sebab masa sem 2 aku cuma dapat B+ je untuk subjek dia.  Biasa lah ayat cikgu 'all out sayang'.  Tapi aku tak faham kenapa deorang suka ajuk cakap cikgu.  Aku cuma takut cikgu merajuk je nanti.

Ni la dia, cikgu Aishah. //(^_^)\\


Masa subjek ekonomi, kitorang sembang pasal lelaki vs perempuan.  Ada ke patut cikgu Khairul cakap aku simpan boyfriend dalam almari?  Tak logik pun kann.. hahaa. I know he was kiding.  Satu kelas mengekek gelak.  Deep in their heart, they want to know who is my boyfriend actually.  I just shut up.  Kalau aku cakap perkara sebenar, deorang bukan nak percaya pun yang...



...aku ni masih SINGLE...




Jadi, setakat ni je la yea..
XOXO...  PUBLISH

No comments: