Trift Shop-Macklemore ft Ryan Lewis

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info

Sunday, March 17, 2013

1million women purple walk


Asalamualaikum.
hari ni aku just nak kongsi pasal 1 million women purple walk sebab aku pun ikut sama >_<.  0verall aku rasa hepy sebab dapat jalan dengan kawan-II  walaupun penat.  Sebenarnya, aktiviti tadi buat aku hilang stress dan aku lupa masalah aku sekejap. Yang paling best , muka kitorunk masuk tv. Astro pulak tu.. 



we are great at STAR
on the way at Padang Polo





Aku pun tak sangka dapat tangkap gmbar dengan farhan AF.  Masa tu, ramai yang da balik sebab tak dapat cabutan bertuah.  oh yaa, tahniah kepada Hawa sebab dah dapat H/P.  =_=.. 





The left side is my friend and the right is me ; )


haa, Ni satu masalah. Yang aq bengangnya sekarang, kasut aq da kne selut. Nak pandang pun aku dah rasa ngeri.  Disebabkan kitorunk dah sampai separuh jalan, so kitorunk habiskan jugak la.  tapi, kasut aku yang paling menyerlah selut nye pun.. hadoiyy...

ni la kasut aku yang kena selut tu.Tapikan kalau tengok dari jauh nmpak cantik pulak.  Macam orang seni :p

So, that ollz for today. Kalau ada masa lagi, nanti aku update ..
THANK YOU <3

No comments: