Trift Shop-Macklemore ft Ryan Lewis

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info

Tuesday, March 26, 2013

i'm the big fan of TEEN TOP ♫♫

Dalam banyak-II kumpulan kpop, aku lebih minat dekat kumpulan TEEN TOP nie. Pada aku, deorunk nie best giler especially bila deorang nyanyi ♫♫ i luv it. Aku siap hafal lagi lagu deorunk ni. Nak buat macam mana, dah minat kan.  Tapi kumpulan lain pun aku minat jugak.  Later aku post about other group okey.

member group of TEEN TOP  (◕‿◕)       


  Apa yang aku tulis ni tak ada kaitan lansung pun.  Just nak hiburkan hati.  Hopefully korunk suka. (◕‿◕)

Takut takk?
Den ado roly Pop, kito share yoo, sharing is loving. >_<



Dia ni ambil gambar aku ke tido ni ?penat aku posing baek punya.


Anda baguusss (◕‿◕)
Hari ni memang hari jadi saya. Tapi kawan-II cakap saya dah tua. huwaaa. makk! 



bestnya ada pembantu peribadi ni. aumm^^

No comments: