Trift Shop-Macklemore ft Ryan Lewis

Free Music Online
Free Music Online

free music at divine-music.info

Sunday, March 24, 2013

MaSa LaLu


Setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing-II.  Aku pun ada jugak buat silap dengan kawan-II aku.  Ada yang kata aku ni lebih pentingkan diri sendiri lebih daripada persahabatan kami.  Aku terkilan bila dia cakap macam tu.  Tuduhan yang diberikan untuk aku tu sangat-II tidak berasas.

 Kalaulah dia tahu kata-kata dia tu boleh buat air mata aku jatuh.  Memang aku tak menangis depan mata dia.  Tapi bila dekat rumah, paham-II je la.  Sampai tak keluar bilik sebab tak nak famili tahu masalah yang aku alami.  Bila dah reda sikit tangisan tu, baru aku keluar dari bilik.  Bila dah keluar je dari bilik, aku akan buat macam biasa macam tak ada apa-II yang berlaku. 

Bukan aku tak nak tegur dia, tapi aku perlukan masa untuk perbaiki diri aku.  Tapi bila dia dah berkawan dengan orang yang aku tak suka, aku rasa tercabar.  Apa motif dia sebenarnya?  nak buat aku sakit hati?  Walaupun aku tak tegur dia sampai sekarang tapi aku masih ikut perkembangan dia, dengan siapa dia berkawan, dari segi pembelajaran dia dan lain lain lagi. 

Walaupun semua ni dah lama berlaku, tapi kata-II dia masih segar di ingatan aku sehingga kini.  Aku doakan yang terbaik untuk kawan-II aku semua.

Ikhlas tapi jauh ...



4 comments:

Asyu said...

siapakah orang itu wahai cik Myera G-funk??!
bar aq belasah dia!!! ~.<

myeragfunk said...

jangan buat orang.. bi0kn aje ^_^

Asyu said...

hahaha.. okey then..
org buat jahat.. kita buat baik...
kitakan budak baik sedunia hahaha

myeragfunk said...

betul-II